Iklan Penaja

Rabu, 4 Mei 2011

Peristiwa 29 April 2011

peristiwa nie pertama kali berlaku dalam hidup aku..
tp dah berkali-kali berlaku dalam hidup my boyfie...kuang3...(jangan marah yea sayang...hak5)
peristiwa yg buat ak rasa marah, geram, panas dan sedih..hahaha
tahu peristiwa ape?
jeng..jeng..jeng...
peristiwa kena tinggal bas la...
first time berlaku nie..
tapi yg ak geram tu..sbb bukan salah ak..



hari tu 29 April 2011 (Jumaat)
punya la awal ak bangun pagi tu...kebiasaan hari minggu bgun lwat ckit..hehe
bangun awal sbb dah janji nga my boyfie nak breakfast skali...
bas ak bertolak balik GM kul 2.30 petang...lambat lagi tu..
so...kitorang plan la nak lepak skali..
mula2 g makan kat Nasi Haikal..
then beli la komik UJANG..
lepak2 sambil baca komik tu..


after dat, my boyfie nak g smayang Jumaat..
so ktorang pegi masjid dkat sgt ngan stesen bas tu..
lepas smayang dalam kul 2.00pm,
ktorang trus g stesen bas...
bajet stgh jam tgu kat sana..
tgu punya tgu xnampak2 jugak bas 2 tingkat yg macam biasa..
lamanya..
xde pengumuman pape pom..
ak rasa laen macam jea..
so..ak bergerak ke kaunter dengan penuh keyakinan...haha

"abe,bas g guo muse xdop lagi ko?"

"eh..bas gi doh la..."

"yo ko abe nie?"

adus...panik sungguh..
ak gtaw la bf ak tu..
skali dia x percaya..dia ingat ak bergurau..
ak masa tu dah rasa macam2 dah..nak nangis pom ade..

bf ak xpuas hati..dia terus tnya kaunter balik..
pastu cepat2 ajak ak kejar bas tu..
kejar punya kejar xjumpa jgk..
xde nampak kelibat bas langsung..


last2 ak wat keputusan naek bas last kul 5.30pm..
hampeh..
tapi puas hati sebab org kat kaunter kena marah2 kat bf ak..
haaa...sape suh cakap kurang ajar..
kan dah kena marah...
hahahaha....


peace!

terima kasih kepada awak yg sudi menemani sy sejak dari pagi sampai petang..
maaf kan sy kerana menyusahkan awk hari tu..
=)



Lap u!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Penaja

MiyapiQ LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...