Iklan Penaja

Khamis, 8 April 2010

~MiyaPiQ~

salam..
kali nie aku nak kongsi plak kisah tentang buah hati kesayangan aku...hehehe...
dia la segala-gala buat aku..bak kata dia la madu dia la racun...dia la sentiasa bersama tika suka dan duka..he is my everything...(kalau menyampah,sila tekan butang 'X' okeyh!)

nama orangya Muhammad Syafiq bin Shabri...atau nama femesnya 'PiQ'...tapi aku memanggilnya 'b'....hehehe
walaupun orangnya amat tegas tetapi penyayang dan kadang-kadang agak garang, aku tetap menyayanginya sepenuh hati..
dia selalu buat aku ketawa, gembira dan kadang-kadang berduka apabila bergaduh dengannya..tapi dia seorang yang sangat istimewa..sikap yang ada padanya tak penah aku jumpa dengan mana-mana lelaki yang pernah aku kenal sebelum nie...I Luv him so much....


Diimbas kembali detik2 pertemuan kau dan aku..(cheeeehhh)..
perkenalan bermula di laman Friendster (bukan di kebun bunga ya)..
kemudian bertukar-tukar no telefon..
bermesej-mesej (macam korang jugak)..
pertemuan pertama bertarikh 24.07.2008 (kalau x silap la)
first time jumpa kat depan Klinik Hisham Wakaf Che Yeh..
(tiap kali lalu mesti ingat kenangan lama tu..hehehe)
masa tu bulan Ramadhan..
sidia berbaju melayu..
sedangkan ak dengan selambanya memakai tshirt, track suit bersama selipar jepun..
simple kan ak! hahaha
simple plus xtahu malu..
bukan pe..masa tu xde perasaan langsung..
perasaan kawan2 jea..
xsangka plak pertemuan yang sesimple itu blh membawa kepada bunga2 cinta...
macam citer cinderella gitu..hahaha..
walauapapun, alhamdulillah hubungan bahagia sampai hari nie..
(hari di update balik n3 nie 16.08.2011)


Nik Amirah Shahida &Muhammad Syafiq

erm...setiap hubungan pasti ada cabaran dan dugaan...aku dengan sidia pom x terlepas dari dugaan itu..syukur alhamdulillah kami sama2 dapat hadapi dugaan itu dengan penuh kesabaran walaupom kadang-kadang rasa tak mampu untuk menghadapinya...masalah dalam hubungan adalah perkara biasa dan sudah sinonim dengan dunia percintaan..:D

kami bahagia...


Cinta....
ku bahagia bersandar denganmu...
Ku rasakan cucuran rahmat darimu...
dan tak ingin daku berpeluh kesah dengan apa yg terjadi...
Aku sayang kamu....
Manis...
Senyumlah untuk ku..
Berikan daku kebahagiaan darimu...
Dan berikan daku cinta yg tulus...
Cinta sepenuh hatimu untuk ku...
Aku merindukan cintamu....
Aku merindukan belai kasih sayang mu...
Aku butuh lembut curahan cintamu...
Sungguh aku cinta kamu...
Engkaulah yg selalu kurindu....
Cinta ini untuk mu duhai kekasihku....
Boleh aku peluk kamu?
Boleh aku belai indah rambutmu??
Boleh aku berucap kepadamu....
Bahwa aku kangen sama kamu...
Aku sayang kamu....
I   l o v e    y o u
And Always miss you......
from website pengantin.. 




Amani

Tangisan sanubari telah terhenti
Kala suram suria memancar sinarnya
Pertemuan seindah bayangan firdausi
Menjadi zikir kasih yang suci

Lukisan dua jiwa menjadi satu
Terkenang detik bertemunya kau dan aku
Santun berhikmah mengingatkan diri
Hidup dan mati hanya untuk Ilahi

Mengenggam janji cinta ini
Bertemu kasih tanpa jasad
Bicara tanpa suara
Hanya tulisan bahasa indah

Mengeratkan antara kita
Hinggalah ke akhirnya

Kau ku sanjung kerna pengorbanan
Bagai puteri di kayangan
Tika ku lesu hadapi hidup
Kau hembuskan nafas semangat
Penawar hati

Lagu: AMAR
Lirik: AMAR

2 ulasan:

Iklan Penaja

MiyapiQ LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...