PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Iklan Penaja

Khamis, 8 April 2010

~myself~

Selamat Datang ke Laman ..~Amirah Shahida~....thats my true name...hehe..disini aku ingin menceritakan
seberapa kisah tentang diri alu sendiri...seriously, aku xsuka mengarang apatah lagi tentang blog...ini hanya mengisi masa lapang aku yang sememangnya tengah lapang semasa blog nie di create..dan juga mengisi keboringan yang melanda diri...hekhek...so, jika ada sebarang komen, cadangan, cerita, pengalaman atau ape saja bolehlah dikongsi bersama...:-)

diz is me

seperti yang aku bagitahu, my full name is Nik Amirah Shahida bt Nik Azahar...thats my original name...umie nga abah yang kasi..thnx alot to my parents..hehehe....aku dilahirkan tanggal 24 mac 1989 di Hospital Besar Kota Bharu..so, korang boleh agak la berapa umur aku sekarang..da tua da..hekhek..
walaupun aku dilahirkan di Kota Bharu, Kelantan..tetapi aku dibesarkan dengan penuh kasih sayang di Gua Musang, Kelantan....walaupun aku bukan anak jati Gua Musang, aku sangat menyayangi sebuah daerah yang diberi nama Gua Musang..kerana disini la aku dibesarkan dan dididik penuh kasih sayang...hehehehe...

 aku merupakan anak kepada Encik Nik Azahar bin Nik Yusoff dan Puan Hayati bt Muhammad Hasan..aku juga merupakan anak pertama kepada mereka daripada lima bersaudara..As a first child in my big family,it is not simple like ABC's and not also easy like 123's....satu tanggungjawab yang besar..aku tahu mesti korang yang sama seperti aku turut merasai tanggngjawab itu...hehehe...buli adik2 is the must...hahaha..
i love my family..tanpa family hidup takkan pernah bermakna kerana family la yang banyak bagi nasihat serta semangat yang berguna...


 nie adikku yang no dua...her name is Nik Amirah Hamiza..study kat Kolej Professional Mara, Kuantan


yang nie no tiga...namanya Nik Amirah Amalina..skarang nie Form 4 at Sekolah Menengah Kebangsaan Paloh..seorang yang lasak dan degil sangat2..hehehe


yang nie hero pertama dalam family aku..namanya Nik Mohammad Hafidz...a big boys..hehe
tahun nie bakal menduduki UPSR...harap2 dapat keputusan yang cemerlang...secemerlang kakaknya...hehehe


diz is anak bongsu dalam adik beradik..he is a noty boys....suka sangat ngan kucing sampaikan makan and tido ngan kucing....umo dia tahun nie 10 tahun...

~I LUV MY FAMILY~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Penaja

MiyapiQ LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...