PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Iklan Penaja

Sabtu, 2 April 2011

[Beri Aku Cinta]


kadang-kadang ak rasa ak terlalu alpa dengan duniawi..
terlalu cbuk mengejar wang..
tapi ak alpa yg smua tu dari Dia yg maha kaya..
Ya Allah...tolonglah hamba-Mu ini...
jauhkanlah ak dari rasa alpa ini..
hanya padamu ak bermohon....

di saat ini..ak sedar yg terlalu byk dugaan dan cabaran dlm mengharungi liku-liku hidup yg penuh dugaan dan cabaran ini...
ak pasrah..
ak akur...
ak harus tabah menghadapi hidup..
semakin hari semakin banyak dugaan...
ya Allah...begitu kuat ujian untuk hambaMu ini..
tapi ak redha ya Allah...
mungkin ini yang terbaik untuk diriku...
mugkin suatu hari nanti ak akn mendapat suatu sinar dalam kehidupan...

‎(◕‿◕✿...♥... (◕‿◕)



Walau aku senyum bukan berarti

Aku selalu bahagia dalam hari

Ada yang tak ada di hati ini

Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina



Tuhan berikanlah aku cinta

Untuk temaniku dalam sepi

Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta



Tuhan berikanlah aku cinta

Aku juga berhak bahagia

Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta



Ku bertemu sang adam di simpang hidupku

Mungkin akan ada cerita cinta

Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina



Tuhan berikanlah aku cinta

Untuk temaniku dalam sepi

Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta



Tuhan berikanlah aku cinta

Aku juga berhak bahagia

Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Penaja

MiyapiQ LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...