Iklan Penaja

Ahad, 5 Ogos 2012

Ongtak Ongtak

Salam 16 Ramadhan..kejap je kan!
Hari nie ak rasa nk story pasal ongtak-ongtak. tahu ke apa ongtak-ongtak tu? bukan otak2 yg jual kat tepi pantai tu yer..hehe

Sebut pasal otak2 tepi pantai tu,dah lama ak xdating kat tepi pantai..lama giler kot! bz jea manjang kan. biasa la awal2 kapel memang bez,slalu amik angin tepi pantai tapi bila dah lama ckit,pantai tu macam dah xde makna lagi dah. haha

Ok,n3 ongtak2 nie maksud ak ongtak dalam kelate lagi pongoh,sumbak dll...dalam kamus maksudnya org yang tengah high-temperature,tengah bengang n baran sampaikan dah macam org hilang akal pom ada kelibat org tu..huhu..dalam erti kata lain,ak suka la panggil org2 macam tu ongtak2..sweeeeeet kan..:D

dekat ofis nie boss ak suka ongtak2 sampaikan ak pom rasa ongtak2..haha..sejak dua menjak xtahu la kenapa naik hangin semacam jea dia tu..kadang2 menyampah pom ada..hurm..asyik nak marah je padahal benda kecik jea..nak kata datang bulan,boss jantan..sebab bulan puasa kot,lapar la tewwwww..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Iklan Penaja

MiyapiQ LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...